M3ta Subsol

tradare de stat

Posted in personal by gheorghe on 15/04/2009
Am ascultat discursul lui T. Baseascu pe care acesta a facut-o azi, in fata Camerelor reunite ale Parlamentului. Mi-a placut in mod special partea in care el se adreseaza tinerilor din Moldova cu apelativul „dragi tineri…”, am ascultat tot discursul. Nu sunt sigur ca as fi facut la fel daca ar fi vorbit Voronin. As fi inchis imediat si nici nu m-as fi gindit ca am pierdut ceva.

Este aceasta oare „tradare de stat” dupa cum spune Voronin??? Sau ce este??? O „tradare de stat minora” sau „incipienta”??? Un inceput de tradare???

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. sarmisegetuza said, on 15/04/2009 at 01:17

    Nu este nicio tradare… Trebuia sa luam atitudine la ce se intampla in Moldova… Acolo sunt tot romani, 72% dintre ei sunt romani. „Acelasi sange, aceeasi tara, romani am fost cu totii odinioara!” Libertate pentru Basarabia!


Lasă un răspuns

