M3ta Subsol

www.linux.md a revenit

Posted in Uncategorized by gheorghe on 09/11/2007

dupa ceva pauza in activitatea sa portalul www.linux.md si-a reinceput activitatea.

pagina a fost offline ceva timp, iar acum a revenit partial, nu am putut sa gasesc forumul care era unul din punctele centrale ale paginii. Sper ca toata arhiva va fi disponibila cit de curind posibil.

Tot ei organizeaza si Linux Fest, cred ca unicul festival de FLOSS din Moldova, mai este inca si expozitia de le MoldExpo cominfo, care are loc anual, dar la Cominfo se intilnesc numai oficialitati si discuta cu aere de experti despre informatizare, computerizare, si alte -zari. treba lor, eu respect mai mult LinuxFest, stiti si voi e mai HardCore!!

am mai gasit aici niste interviuri cu membrii echipei linux.md si nu numai.

Ieri am primit LinuxStarterKit’s, am auzit de mai mult timp despre aceast carte, inca back in Bucharest, dar nu o puteam gasi in librarii. Ce ciudata este viata asta. unele lucuri le gasesti acolo unde nu mai crezi ca o sa le gasesti.

Lasă un răspuns

