M3ta Subsol

vrem raport !!!

Posted in Uncategorized by gheorghe on 09/11/2007

Ce cuvint l-ati auzit cel mai des folosit in bagajul lingvistic al „liderilor politici” (aici nu-i bagati si pe comunisti care, in marea lor majoritate, nu au nici cel mai mic bagaj de cuvinte, poate cu exceptia de: da, nu, ne znaiu, smirno)?

Constitutie?
Stat de drept?
Legi?
Cetateni?
Libertatile cetatenilor?
etc….

Nu si iar nu. Cel mai folosit este cuvintul „raport”, folosit cel mai adesea in constructii gramaticale ca „raport de monitorizare”, „raport de tara”, „raport de nu mai stiu ce”..

tara traieste de la raport pina la raport, nu degeaba Tarlev a spus ca „asa numitii „experti independenti” strica imaginea Moldovei”, iar noi cei care il citim pe Tarlev cu ochii inchisi, intelegem ca ei strica nu imaginea tarii (in lipsa evidenta a acesteia din urma) ci un alt oarecare raport, de care tine foarte mult Tarlev si prin el noi stim cine.

Deci ce este oare cu aceste raporturi? De ce aceste raporturi au devenit asa de importante? Si unde au disparut oare cetatenii?

Din cite pare orice fel de raporturi au inlocuit aproape complet (scriu complet nu din motiv ca asa este, ci din somplu motiv ca nu cred ca am 100% dreptate) orice alta forma de interactiune sociala. Existi atit timp cit apari in raportt, primesti bani doar daca esti pomenit in raport, tin cont de tine doar daca esti in raport.

Raportat, inseamna ca existi.

As spune eu, parafrazind pe un om care nu a scris raporturi niciodata.
Nu demult niste cercetatori rusi au scris un studiu despre anul 2017, care pina la urma este tot un fel de raport, si conform raportului lor in 2017 Moldova nu va exista, va fi inghitita de stiti voi cine.

Ma puteti intreba de ce ma leg de raporturi, ce am cu ele?

Eu nu am nimic, dar nu-mi place ca in loc sa guverneze (sciu cuvintul acesta, cu toate ca nu il agreez) ai nostri citesc rapoarte si fac tot posibilul ca sa scrie rapoarte bune. Problema nu se va rezolva in rapoarte, problemele exista in afara rapoartelor. Iar ca sa maresti pensia la persoanele in virsta nu ai nevoie de raport ca sa o faci.

si aici imi inchei raportul meu:))

Lasă un răspuns

